Uutiskirje 2016

Oletko jo varannut paikkasi senioripäiviltä?

Ensimmäiset Reserviläisten senioripäivät järjestetään 5.-6.9. Holiday Club Saimaa -kylpylähotellissa. Reserviläisten senioripäivät on tarkoitettu 55 vuotta täyttäneille ja sitä vanhemmille jäsenille sekä heidän puolisoilleen ja seuralaisilleen.
Kylpyläosasto
Holiday Club Saimaan kylpyläosasto on Suomen upein. (Kuva: Holiday Club Resorts Oy)

Ohjelma koostuu liikunnasta, luennoista sekä vapaasta yhdessäolosta ja seurustelusta. Ensimmäisen päivän käynnistää kahden tunnin luento-osuus, jonka jälkeen ohjelmassa on vapaavalintaisia aktiviteettejä. Tarjolla on edulliseen hintaan ohjattua vesijumppaa, golfia, keilausta, kuntosaliharjoittelua jne. Tarjolla on myös opastetettu Saimaa walk -kävelykierros Saimaan hienoissa maisemissa.

Maanantain ohjelman päättää yhteinen illallinen kylpylän upeassa Aleksanterisalissa. Tunnelmasta vastaa Pasi Suikkasen orkesteri, jonka tahdittamana voit halutessasi tanssia myöhään yöhön. Illalliskortin 48 euron hinta sisältää runsaan noutopöydän ja alkumaljan. Ennen iltajuhlaa ohjelmassa on RES-klubin kokous, joka on tarkoitettu entisille liittohallituksen jäsenille. Tapahtumassa onkin mahdollisuus tavata paljon liiton entisiä ja nykyisiäkin vaikuttajia.

Ohjelma ja aktiviteetit jatkuvat tiistaina, jolloin vaihtoehtona on myös maisemaristeily Saimaalla. Lounaan jälkeen ohjelmassa on vielä palautekeskustelu sekä kahvitarjoilu, jonka myötä virallinen ohjelma päättyy noin klo 13.30.
Holiday Club Saimaa
Senioripäivien majoitus on järjestetty kylpylähotellin päärakennuksessa. (Kuva: Holiday Club Resorts Oy)

Voit majoittua kylpylähotellissa erittäin edulliseen hintaan ja halutessasi saapua paikalle jo sunnuntaina. Yhden hengen huoneen hinta on 78 € ja kahden hengen huoneen hinta 98 € / huone / vuorokausi. Hinta sisältää majoituksen, aamiaisen ja kylpylän vapaan käytön.

Mukaan pääset täyttämällä varauslomakkeen liiton nettisivuilla. Voit valita vapaasti majoituksesi keston, haluamasi kolmen aktiviteetin paketin sekä ruokailut ja tarjoilut. Kylpylähotelli lähettää sinulle ennen tapahtumaa varauksesi mukaisen laskun ja on tarvittaessa muutenkin yhteydessä. Varaukset tulee tehdä 15.8. mennessä.
Saunamaailma
Huhtikuun aikana varaavat saavat ilmaisen pääsyn hotellin upeaan saunamaailmaan. (Kuva: Holiday Club Resorts Oy)

Tarjolla myös golfia ja hoitoja

Tarjolla on runsaasti muitakin palveluita. Mikäli esim. olet kiinnostunut pelaamaan golfia kylpylän kentällä, tee varaus lähettämällä sähköpostia osoitteeseen caddiemaster.saimaa@holidayclub.fi tai soittamalla numeroon 030 686 1062. Greenfeen hinta on vain 35 € / hlö (norm. 45€). Kenttä n. 700 metrin päässä hotellista.
Saimaa Golf 2
Golffareille on tarjolla greenfee edulliseen 35 euron hintaan. (Kuva: Holiday Club Resorts Oy)

Kylpylän Harmony Spa -hyvinvointiosastolla on tarjolla runsaasti erilaisia hoitoja, joiden hinnoista saat kymmenen prosentin alennuksen. Voit ilmoittaa kiinnostuksesi hoitoihin varauslomakkeessa, jonka jälkeen kylpylä on Sinuun yhteydessä.

Holiday Club Saimaalle pääset vaivattomasti sekä omalla autolla että julkisilla kulkuvälineillä. Imatran juna-asemalta on kylpylähotellille noin seitsemän kilometriä. Hotellin yhteydessä on runsaasti ilmaista pysäköintitilaa.

Tule mukaan viihtymään ja tapaamaan vanhoja reserviläistuttujasi sekä liiton edustajia Holiday Club Saimaalle. Lisätietoja kohteesta www.holidayclub.fi.

Varauslomakkeen löydät täältä.

Reserviläisliitto ry
Reserviläisliitto ry  |  Döbelninkatu 2, 00260 Helsinki
Puh. (09) 4056 2040, Faksi: (09) 4056 2044  |  S-posti: toimisto@reservilaisliitto.fi