Uutiskirje 2016

Salpavaellus 2010
Koulutuspäivillä pääset tutustumaan Salpavaelluksen reitteihin.

Vielä ehtii ilmoittautua koulutuspäiville!

Suomen suurin maanpuolustusjärjestö Reserviläisliito ry järjestää Naisten koulutuspäivät 13.-15.5.2016. Sinulla on nyt ainutlaatuinen tilaisuus päästä tutustumaan Imatran Raja- ja merivartiokouluun.  Tähän koulutusviikonloppuun voi osallistua jokainen Reserviläisliiton naisjäsen, olit sitten käynyt armeijan tai et. Imatralle järjestetään Reserviläisliiton toimesta yhteinen linja-autokuljetus, joka menee reittiä Oripää-Tampere-Kouvola-Imatra. Reitin varrelta on mahdollisuus hypätä kyytin sovituista paikoista.  Kurssin omavastuu on ainoastaan 50 €/ henkilö, koska liitto tukee tapahtumaa taloudellisesti. Ilmoittauminen liiton nettisivujen kautta ja osallistumismaksu maksetaan verkkokaupan kautta. Maksu tulee olla suoritettu 4.5. mennessä.

Alustavassa ohjelmassa perjantai illan saapumisen jälkeen on muun muassa Raja- ja merivartiokoulun esittely, kierros Rajamuseossa, tutustuminen Pelkolan raja-asemaan, kävelyretki rajalla, käynti Salpamajalla ja Salpalinjan esittely. Ja tietysti myös illanviettoa samanhenkisten naisten kanssa. Sunnuntaina palaamme samaa reittiä takaisin. Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus Reserviläisliiton naisjäsenille päästä tutustumaan rajaturvallisuuden ylläpitoon ja siellä tapahtuvaan koulutukseen! Paikkoja on rajoitetusti, joten nyt kannattaa ilmoittautua. Ilmoittautuminen päättyy 4.5.2016.

Toivotan kaikki lämpimästi tervetulleeksi Imatralle viettämään maanpuolustushenkistä viikonloppua!

Keväisin terveisin,
Terhi Hakola, Reserviläisliiton 2. varapuheenjohtaja

ALUSTAVA OHJELMA

Linja-auton aikataulu:

Klo 12.00 Oripää, 13.30 Tampere (linja-autoasema), 16.10 Lahti (linja-autoasema), 18.15 Kouvola (linja-autoasema)

19.00 Saapuminen Raja- ja merivartiokoululle, iltaohjelmaa ja mahdollisuus iltapalaan sotkussa

Lauantai 14.5.

09.00 Tervetulosanat, varapuheenjohtaja Terhi Hakola, auditorio

09.15 Raja- ja merivartiokoulun esittely

10.00 Rajamuseoon tutustuminen

12.00 Tutustuminen Pelkolan raja-asemaan, rajakävely ja koiranäytös

16.30 Mahdollisuus käydä kuntosalilla ja saunassa

19.00 Lähtö Imatran valtiohotelliin

Sunnuntai 15.5.

10.00 Lähtö Salpamajalle (Rutola)

Tutustuminen Salpalinjan ja Salpamajan esittely, kävelyä noin 2 km, ota taskulamppu mukaan!

14.00 Paluumatka alkaa (Lappeenranta, Kouvola, Lahti, Tampere, Oripää)

Osallistumismaksuun sisältyy linja-autokuljetus, majoitus, aamiaiset, lauantain lounas ja illallinen sekä sunnuntain retkieväät. Lisätietoja Reserviläisliiton järjestöpäällikkö Suvi Salolta puh. 0400 930 625.

Reserviläisliitto ry
Reserviläisliitto ry  |  Döbelninkatu 2, 00260 Helsinki
Puh. (09) 4056 2040, Faksi: (09) 4056 2044  |  S-posti: toimisto@reservilaisliitto.fi