Reserviläisliitto ry logo Uutiskirje 2017

JÄSENETU VARUSTELEKASTA

Reserviläisliitto ja Varusteleka ovat sopineet yhteistyöstä, joka sisältää kuukausittain vaihtuvia jäsenetutuotteita sekä muuta markkinointiyhteistyötä. Lisäksi sopimusosapuolet tarjoavat toisilleen näkyvyyttä erilaisissa julkaisussa ja sosiaalisessa mediassa. Jäsenet saavat lisäksi mahdollisuuden ennakkotilauksiin uusien vaatteiden ja varusteiden osalta.

reservilainen-varusteleka-logo-ukko
Ensimmäisinä jäsenetutuotteina ovat M05 Särmä TST -tuotteet, joista 15 prosentin jäsenalennus myönnetään sadeviitasta ja kuoritakista. Varustelekasta saa myös muita M05 -mallisia maastopukuja ja -tuotteita, jotka Puolustusvoimat on hyväksynyt reserviläisten käyttöön.

Särmä TST -tuotesarja tarjoaa suomalaiselle sotilaskäyttäjälle markkinoiden kattavimman ja funktionaalisimman vaatetusjärjestelmän. Suunnittelun lähtökohtana ovat olleet kokemukset suomalaisista sotilasvaatteista, pohjoismaisista ulkoiluvaatteista ja lukemattomista muista kaupallisista ja sotilaallisista vaatteista sekä asusteista. Tavoitteena on ollut edesauttaa henkilökohtaisen toimintakyvyn ylläpitoa vuoden ympäri vaihtelevissa pohjoismaisissa olosuhteissa.

Särmä TST -vaatetusjärjestelmä sisältää erilaisia vaatteita ja tuotteita. Kaikki järjestelmän pääkomponentit on tarkoitus saada valmiiksi kuluvan vuoden loppuun mennessä. Lisää komponentteja on luvassa ensi vuoden aikana.

Reserviläisliiton ja Varustelekan yhteistyö liittyy Inttistoren sulkemiseen ja sen loppuvaraston myymiseen Varustelekalle. Inttistoren tuotteita on edelleen saatavissa Varustelekan nettikaupasta.