Reserviläisliitto ry logo Uutiskirje 2017

Itsenäisyytemme Kunniaksi -kirja yhdistysmyyntiin

Reserviläisliitto ja Kirjatorni Oy ovat tehneet sopimuksen Jouni Kallioniemen uutuuskirjan Itsenäisyytemme kunniaksi myynnistä. Kirjan ostohinta yhdistyksille ja piireille on 12,50 euroa per kirja sisältäen arvonlisäveron. Kirjan suositusmyyntihinta on 25 euroa, joten jokaisesta myydystä kirjasta jää 12,50 euroa yhdistykselle tai piirille.

kunniaksikansiwww
Itsenäisyytemme kunniaksi -kirja on 240-sivuinen, A4-kokoinen, kartonkikantinen teos, joka nimensä mukaisesti kertoo suomalaisista maamme itsenäisyyttä puolustamassa. Kirjassa on yli 600 mustavalkokuvaa, jotka esittävät suomalaisia erilaisissa tehtävissä sodan ja rauhan aikana. Teos on nähtävissä Kirjatornin www-sivuilla.

Kuvien ohella kirjan elävä teksti kuljettaa lukijaa kronologisesti ajasta ja aiheesta toiseen. Viralliseen Suomi 100 vuotta -hankkeeseen kuuluvan kirjan pääpaino on sotavuosissa 1939-1945, mutta sijansa tarinassa saavat myös Suomen itsenäisyyden alkuvuosikymmenet ja sotien jälkeinen aika.

Itsenäisyytemme kunniaksi on erittäin näyttävä teos, joka on hyvä lisä jokaisen sotahistoriasta kiinnostuneen kirjakokoelmaan. Kirja sopii erittäin hyvin myös yhdistyksien sekä piirien lahja- ja muistamisvälineeksi.

Miten tilaan ja palautan kirjoja?

Kirjat tulee tilata suoraan Kirjantorni Oy:tä sähköpostilla osoitteesta kirjat@kirjatorni.fi tai postitse osoitteesta Kustannusliike Kirjatorni Oy, Kaarlentie 22, 20880 Turku. Viestissä ilmoitetaan tilattavien kirjojen kappalemäärä, yhdistyksen tai piirin nimi, myynnin vastuuhenkilö yhdistyksessä tai piirissä ja postiosoite. Kirjat toimitetaan postitoimipaikkaan, josta ne ovat maksutta noudettavissa.

Minimitilaus on kymmenen kappaletta ja kirjojen mukana on lasku, joka tulee maksaa Kirjatorni Oy:n tilille viimeistään kuukauden sisällä kirjojen saapumispäivästä. Kirjojen tultua myydyiksi niitä voi tilata samalla systeemillä lisää. Myymättä mahdollisesti jääneiden kirjojen palauttamisesta on sovittavat Kirjatorni Oy:n kanssa. Tästä on tarkempi ohje kirjalähetyksen mukana.

Lisätietoja Itsenäisyytemme kunniaksi -kirjaprojektista antavat Kirjatorni Oy:n toimitusjohtaja Jouni Kallioniemi, puh 0400 401 573 tai s-posti kirjat@kirjatorni.fi ja Reserviläisliiton toiminnanjohtaja Olli Nyberg, puh. 0400 640 755 tai s-posti olli.nyberg@reservilaisliitto.fi.