Uutiskirje 2016

Hyödynnä jäsenetusi kesälomalla!

Reserviläisliiton jäsenyys tuo sinulle monia, rahanarvoisia etuja, joita voit hyödyntää esim. kesälomamatkoillasi. Nämä edut on koottu tähän uutiskirjeeseen.
Mokkiloma
RES-jäsenyyden avulla saat mm. alennuksia polttoaineista, hotelliyöpymisistä, vakuutuksista sekä laivamatkoista ja -risteilyistä.

St1 ja Shell -asemat

Reserviläisliiton jäsenkortillasi saat alennusta yli 400 St1- ja Shell-asemalta Suomessa kun maksutapana on käteinen, pankkikortti, Visa Electron tai luottokortin debit-puoli. Lisäksi olet oikeutettu vaihtuviin kampanjaetuihin.
ST 1
Rekisteröimällä Reserviläisliiton jäsenkorttisi, saat jatkossa St1:ltä ajankohtaisia etuja ja tarjouksia liittyen autoiluun St1- ja Shell-asemilla. Edut ovat asemakohtaisia tai valtakunnallisia. Korttisi voit rekisteröidä tästä.

Sokos Hotellit

S-ryhmän Sokos Hotellit tarjoavat Reserviläisliiton jäsenille vapaa-ajan majoituksiin kausittain vaihtuvia tarjouksia. Tarjoukset ovat ennakkomaksettavia. Kattava hotelliverkosto tarjoaa loistavat mahdollisuudet niin aktiiviloman kuin hemmottelulomankin viettoon sekä mukavaa yhdessäoloa ja rentoutumista.

Sokos HotelsSokos Hotelleja on yli 50 hotellia 28 eri paikkakunnalla Suomessa sekä Original Sokos Hotel Viru ja Solo Sokos Hotel Estoria Tallinnassa ja Pietarissa upeat Original Sokos Hotel Olympia Garden, Solo Sokos Hotel Vasilievsky sekä Solo Sokos Hotel Palace Bridge kylpyläpalveluineen. Lisätietoja kohteista löytyy osoitteesta www.sokoshotels.fi/fi/hotellit.

Jäsenetuhintaiset varaukset tulee tehdä internetistä osoitteesta https://www.sokoshotels.fi/fi/tarjoukset/liiton-jasenedut. Näytä jäsenkorttisi vastaanotossa kirjautuessasi sisään hotelliin.

Holiday Club -hotellit

Holiday Club Resorts tarjoaa Reserviläisliiton jäsenistölle majoitusetuja Holiday Club Resorts Oy kotimaan kylpylähotelleissa sekä loma-asunnoissa. Alennus on vähintään 15 prosenttia Holiday Club kylpylähotellien, Villasten, Chalets-huoneistoiden sekä loma-asuntojen päivän hinnoista.  Holiday Club voi halutessaan tarjota myös kampanjatarjouksia, joissa alennus voi olla suurempi.  Holiday Club logo

Jäsenhintaiset majoitusvaraukset tulee varata ja maksaa Holiday Club online -varausjärjestelmän kautta, joka löytyy osoitteesta www.holidayclub.fi. Varatessa tulee käyttää koodia RLL15.

TallinkSilja

Reserviläisliiton jäsenet voivat liittyä TallinkSiljan Club One -kanta-asiakasohjelmaan veloituksetta niin, että liittynyt jäsen saa heti Silver-tason kortin. Tämän korttitason etuihin kuuluu jopa 20 prosentin alennus tietyistä normaalihintaisista risteilyistä ja muista tuotteista. Lisätiedot ohjelmasta ja kaikista kanta-asiakkuuden eduista löytyvät osoitteesta www.clubone.fi.

tallink siljaline logo color rgbSaadakseen jäsenedun tulee liittyä Club One -asiakkaaksi osoitteessa www.clubone.fi/erikoisliittyminen niin, että käytetään sopimusetunumeroa 43990.

Mikäli jäsen on jo Club One -asiakas, nykyinen kanta-asiakasnumero pysyy voimassa. Broze-tason asiakas siirretään liittymisen jälkeen Silver-tasolle. Tällöin tulee lisäksi ilmoittaa nykyinen Club One -kanta-asiakasnumero, maininta jäsenedusta ja sopimusetunumero sähköpostilla osoitteeseen erikoisliittymiset@tallinksilja.com.

Matkojen hintatiedot ja varaukset numerosta 0600 152 68 ma-pe 8-21, la 9-18, su 10-18 (1,74 € / vastattu puhelu + aina pvm/mpm).

OP-vakuutus

Reserviläisliiton jäsen voi hankkia OP-vakuutuksesta jäsenetuhintaan kodin, perheen ja ajoneuvojen vakuutuksia. Uusia vakuutuksia koskeva alennus ensimmäisenä vuonna 20, toisena 15 sekä kolmantena viisi prosenttia vakuutuksen hinnasta. Neljäs vuosi on normaalihintainen. Ajoneuvovakuutuksen alennus on ensimmäisenä vuonna 20 prosenttia, seuraavat vuodet ovat normaalihintaisia. Henkivakuutuksen lisäetu on 20 prosentin korotus vakuutusmäärään.

OP_liikemerkki_RGBLisäksi OP-vakuutuksella on ajoittaisia kampanjaetuja. Juuri nyt voit saada uutena etuasiakkaana uuden autovakuutuksen 50 prosentin alennuksella liikennevakuutuksen yhteydessä. Tarjous on voimassa 30.09.2016 asti.

Lisätietoja saat käymällä Osuuspankissa tai soittamalla numeroon 0303 0303. Muista mainita Reserviläisliiton jäsenyydestä.

Liitto kiinni heinäkuun

Reserviläisliiton toimisto Helsingissä on kiinni 4.7.-31.7. välisen ajan. Jäsentietojasi voit kuitenkin päivittää ja ampumaturvan hankkia eAsioinnin kautta.

Reserviläisliitto toivottaa kaikille jäsenilleen lämmintä ja aurinkoista kesää!

Reserviläisliitto ry
Reserviläisliitto ry  |  Döbelninkatu 2, 00260 Helsinki
Puh. (09) 4056 2040, Faksi: (09) 4056 2044  |  S-posti: toimisto@reservilaisliitto.fi