21.11.2018 Tavoitteena miljoona nuorta

Reserviläisliiton some-kampanjan kohderyhmänä ovat 20–35-vuotiaat nuoret. Hetki sitten käynnistynyt kampanja tavoittaa lähiviikkoina Facebookissa lähemmäs miljoona nuorta miestä ja naista.

18.11.2018 Naisten kutsuntoja harkittava

Reserviläislitto ei halua luopua miesten yleisestä asevelvollisuudesta mutta näkee, että naisten kutsunnat tukisivat koko ikäluokan osallistamista maanpuolustukseen ja kokonaisturvallisuuteen.

17.11.2018 Reserviläisliiton liittokokoustapahtuma jatkuu Hämeenlinnassa

Liittokokous nimesi Vuoden Reserviläiseksi Minna Nenosen Salosta ja Vuoden Malliyhdistykseksi Joensuun Reserviläiset ry:n. Toimitusjohtaja, KTT Ilpo Pohjola jatkaa liiton puheenjohtajana 2019-2020.

16.11.2018 Reserviläisliitto julkaisi vaaliohjelman

Reserviläisliitto julkaisi tänään Hämeenlinnassa ensi kevään eduskuntavaaleihin liittyvän vaaliohjelmansa. Suomen suurin maanpuolustusjärjestö vaatii koko maan kattavan puolustusjärjestelmän ylläpitämistä myös tulevalla vaalikaudella. Lisäksi liitto tehostaisi erityisesti paikallispuolustusta sekä yhteiskunnan yleistä toimintakykyä poikkeusoloissa.

16.11.2018 Reserviläisliitto julkaisi vaaliohjelman

Edelliset Seuraavat