28.11.2018 12.40

Yhdistystiedote 8/2018 ilmestyi

Vuoden kahdeksannessa Yhdistystiedotteessa kerrotaan mm. liiton somekampanjasta ja perinteisistä Joulutulista sekä muistutetaan maanpuolustusrekisterin käyttäjätunnuksista uusimisesta.

Suunnistus
Liiton somekampanja tavoittelee yhteensä jopa miljoonaa 20–35-vuotiasta suomalaista. (Kuva: Reserviläisliitto)
EU:n tietosuoja-asetuksen johdosta kaikkien Maanpuolustusrekisterin nykyisten käyttäjätunnusten voimassaolo päättyy 30.11. eli tämän viikon lopulla. Uusia tunnuksia voi hakea Reserviläisliiton sivuilta . Rekisterin käyttäjätunnuksia voi hakea luottamus- tai toimihenkilölle, jolla on asemansa puolesta oikeus ja tarve rekisterin ja sen sisältämien henkilötietojen käsittelyyn. Kullakin piirillä tai yhdistyksellä voi olla esimerkiksi 2-3 käyttäjätunnuksen omaavaa henkilöä. Käyttäjätunnusten uusimisesta voit lukea lisää täältä.

Joulutulet päättää toimintavuoden

Tapahtumassa osallistuu vuosittain mukana satakunta jäsenyhdistystä. Viikolla 50 järjestettävä tapahtuma on yksi koko liittoa yhdistävistä, paikallisella tasolla järjestettävistä yhteistapahtumista. Reserviläisliitto kartoittaa sähköisellä kyselyllä yhdistysten osallistumisen tapahtumaan. Ennakkotiedon saanti on tärkeää, koska tapahtumasta tiedotetaan valtakunnallisesti. Itsenäisyyspäivän jälkeen lähetettävässä tiedotteessa kerrotaan em. kyselyn tietoihin nojaten kaikki ne paikkakunnat, joilla Joulutulet järjestetään.

Somekampanja etenee vahvasti

21.11. alkanut 20–35-vuotiaille kohdennettu somekampanja näkyy vahvasti facebookissa aina 6.12. asti painottuen niin että näkyvyys on erityisen suurta itsenäisyyspäiväviikolla. Maksullinen markkinointi tavoittaa suoraan noin 700.000 nuorta. Julkaisujen jaot lisäävät kampanjan peittoa merkittävästi. Kampanjan teemasivu löytyy täältä.

Vuonna 2018 Yhdistystiedote kerran kuukaudessa

Reserviläisliiton ajankohtaisia asioita käsittelevät Yhdistystiedotteet on tarkoitettu lähinnä liiton jäsenyhdistyksille ja piireille sekä niiden luottamushenkilöille. Tänä vuonna Yhdistystiedotteita aletaan julkaista kerran kuukaudessa.