2.11.2018 10.14

Yhdistystiedote 7/2018 ilmestyi

Viimeisimmässä yhdistystiedotteessa asiaa mm. tulevasta liittokokouksesta, maanpuolustusrekisterin käyttäjätunnuksista ja marssi-/liikuntapahtumista.

scandic_aulanko_exterior
Reserviläisliiton liittokokous järjestetään hotelli Scandic Aulangolla 17.18. marraskuuta. kuva: (Scandic hotels)
EU:n tietosuoja-asetuksen johdosta kaikkien Maanpuolustusrekisterin nykyisten käyttäjätunnusten voimassaolo päättyy marraskuun lopulla. Yhdistysten ja piirien puheenjohtajat voivat hakea uusia tunnuksia liiton nettisivujen kautta

– Uudet tunnukset pyritään toimittamaan ennen marraskuun loppua. Jatkossa tunnukset ovat voimassa kaksi vuotta kerrallaan, jonka jälkeen niiden voimassaoloa pyydettäessä jatketaan, liiton toiminnanjohtaja Olli Nyberg arvioi.

Liittokokous Hämeenlinnassa

Reserviläisliiton liittokokoustapahtuma järjestetään tänä vuonna Hämeenlinnassa hotelli Scandic Aulangolla 17.–18.11. Tarpeelliset tiedot löytyvät liiton nettisivuilta, jonne myös kokousmateriaalit tulevat ensi maanantaina. Sunnuntaina 18.11. järjestettävän valtakunnallisen maanpuolustusjuhlan juhlapuhujana toimii puolustusvaliokunnan puheenjohtaja, kansanedustaja Ilkka Kanerva

Resulin talvijotos järjestetään Säkylässä

RESUL:in jokavuotinen talvijotos järjestetään tänä vuonna Porin prikaatissa Säkylässä Huovinrinteen maastossa 9.–10. maaliskuuta. Jotoksen pääjärjestelyvastuussa on Oripään Reservinaliupseerit ry. Teemana ovat toiminnalliset rastit sekä kansainvälisyys. Lisätietoa täältä.

Nijmegenin marssi 2019

103. Vierdaagse marssitaan ensi heinäkuun puolivälissä. Nyt on oikea aika laittaa marssi kalenteriin ja käynnistää ennakkoharjoittelu. Nijmegenin marssille ilmoittaudutaan Maanpuolustuskoulutusyhdistyksen (MPK) koulutuskalenterissa , josta löydät myös tärkeät yhteys- ja lisätiedot.

Yhdistystiedotteet on tarkoitettu lähinnä liiton jäsenyhdistyksille ja piireille ja niiden luottamushenkilöille.