24.9.2018 16.30

Yhdistystiedote 6/2018 ilmestyi

Vuoden kuudennessa Yhdistystiedotteessa kerrotaan mm. marraskuisen liittokokouksen asioista, ensi vuoden ampumamestaruuskisoista sekä muistutetaan mahdollisuudesta ehdottaa Vuoden Reserviläistä ja Malliyhdistystä.

scandic_aulanko_exterior
Hotelli Scandic Aulanko tarjoaa liittokokoukselle viihtyisät puitteet. (Kuva: Scandic Hotels)

Reserviläisliiton liittokokoustapahtuma järjestetään tänä vuonna Hämeenlinnassa hotelli Scandic Aulangolla 17.–18.11. Tarpeelliset materiaalit löytyvät liiton sivuilta. Marraskuisessa liittokokouksessa nimetään myös Vuoden Reserviläinen, jonka liiton hallitus katsoo toimineen erityisen ansiokkaasti Reserviläisliiton, Puolustusvoimien tai vapaaehtoisen maanpuolustuksen hyväksi. Lisäksi liittokokouksessa nimetään Vuoden Malliyhdistykseksi liiton paikallisyhdistys, jonka toiminta on katsottu erityisen ansioituneeksi ja esikuvalliseksi.

Seuraavat Reservin ampumamestaruuskisat Lahdessa

Reserviläisjärjestöjen yhteiset ampumamestaruuskisat järjestetään ensi vuonna Lahdessa Hälvälän ampumaradoilla. Järjestelyvastuussa on Päijät-Hämeen reservipiiri ry. Tietoa kisoista tulee totuttuun tapaan mm. www.reservinampumamestaruuskisat.fi -sivustolle.

Joulutulet päättää reserviläisvuoden

Reserviläisliiton toimintavuoden päättää perinteinen Joulutulet-tapahtuma, jossa on vuosittain mukana satakunta jäsenyhdistystä. Viikolla 50 järjestettävä tapahtuma on yksi koko liittoa yhdistävistä, paikallisella tasolla järjestettävistaä yhteistapahtumista. Lue lisää joulutulista täältä.

Yhdistystiedote kerran kuukaudessa

Reserviläisliiton ajankohtaisia asioita käsittelevät Yhdistystiedotteet on tarkoitettu lähinnä liiton jäsenyhdistyksille ja piireille sekä niiden luottamushenkilöille. Vuoden 2018 alusta lukien Yhdistystiedotteita on alettu julkaista kerran kuukaudessa.