21.6.2017 14.28

Tue vapaaehtoista maanpuolustustyötä Nuku Rauhassa -arvoilla

Pääpalkintoina arpajaisissa on kolme Renault Clio -henkilöautoa. Joka viiden arpa voittaa.

vaakakuva_sotilaallisempi
Nuku Rauhassa -arpajaisissa on voittoja yli 92.000.
Parhaillaan on käynnissä Nuku Rauhassa -hanke, joka on vapaaehtoista maanpuolustus- ja turvallisuustyötä sekä kokonaisturvallisuutta esittelevä Suomi 100 vuotta -juhlahanke. Mukana ovat kaikki keskeiset maanpuolustusjärjestöt ja -tahot. Hankkeeseen kuuluu kymmenen kokonaisturvallisuustapahtumaa ja neljä asiantuntijaseminaaria, jotka järjestetään eri puolilla Suomea. Lisätietoja hankkeesta löytyy Nuku Rauhassa -sivuilta.

Nuku Rauhassa -hanke sisältää myös 1.5.-31.10.2017 järjestettävät arpajaiset, joilla rahoitetaan hanketta. Yksi arpa maksaa kuusi euroa ja pääpalkintoina on kolme henkilöautoa. Erilaisia tavarapalkintoja on yhteensä yli 92.000 kappaletta ja joka viidennellä arvalla voittaa. Nuku Rauhassa -arpajaisten voittoluettelo löytyy täältä.

Perinteisen paperiarpojen lisäksi käytössä ovat netti-, tekstiviesti- ja puhelinarvat. Nuku Rauhassa -arpoja voit ostaa täältä.

Arpajaisten järjestäjä toimii myös Reserviläisliiton toimintaa rahoittava Maanpuolustuksen Tuki ry ja käytännön toimenpanosta vastaa SHB-Yhtiöt Oy. Poliisihallituksen myöntämä arpajaisluvan numero on RA/2017/103.

Reserviläisliiton jäsenillä on mahdollisuus ostaa Nuku Rauhassa -arpoja jäsenalennuksella niin, että jäsen saa kuusi arpaa viiden hinnalla. Tästä on lähetetty jäsenille uutiskirje.