3.9.2018 19.00

Reserviläisliitto mukana Lahden kokonaisturvallisuusmessuilla

Liitto on mukana messuilla näyttävällä osastollaan. Tervetuloa keskustelemaan!

Kokonaisturvallisuusmessut 2015
Liiton messuosastolla pääset mm. testaamaan itseäsi tietokilpailussa, puristusvoimamittauksessa sekä kuvauttamaan itsesi leijonaseinällä. (kuva: Reserviläisliitto)
Kokonaisturvallisuuden suurtapahtuma Kokonaisturvallisuus 2018 järjestetään Lahden Messukeskuksessa 7.–8. syyskuuta 2018. Tapahtuma esittelee laajasti kokonaisturvallisuuden eri osa-alueita suurelle yleisölle sekä alan ammattilaisille. Kokonaisturvallisuus 2018 tarjoaa mielenkiintoista ohjelmaa koko perheelle, ajankohtaista asiaa turvallisuudesta sekä viihdettä musiikista vauhdikkaisiin toimintanäytöksiin.

Liitolla näyttävä osasto – varapuheenjohtaja tavattavissa lauantaina

Reserviläisliitto osallistuu messuille omalla osastollaan, joka löytyy osastolta C16. Tarjolla on luonnollisesti mahdollisuus kysyä liiton toiminnasta ja tutustua toimintaan. Lisäksi tarjolla on mm. puristusvoimamittausta ja tietokilpailu, jossa jaossa on lahjakortti. Voit myös kuvauttaa itsesi ja kaverisi tyylikkäällä ”Mieluummin päivä leijonana kuin tuhat lampaana” -messuseinäkkeellä.

Liiton varapuheenjohtaja Terhi Hakola on vieraiden ja median edustajien käytettävissä messuilla lauantaina 8. syyskuuta klo 12.–14.00.

Lue lisää messuista täältä. Ohjelman ja kartan löydät myös Reserviläisen tuoreimman numeron mukana seuranneesta nelisivuisesta messuliitteestä. Jaa maanpuolustukselliset messutunnelmat somessa vaikkapa hashtageilla #reserviläisliitto #res #reserviläiset ja #kokonaisturvallisuus