3.7.2018 11.56

Reserviläisliitto lomailee

Liiton toimisto ja rekisteri ovat kokonaan suljettuina 30.7. saakka.

RL_kuva_otsikkopari_vaaka_viitta_72dpi_RGB
Reserviläisliitto lomailee heinäkuussa.
Reserviläisliiton toimisto ja Maanpuolustusrekisteri ovat henkilöstön kesälomien johdosta suljettuna koko heinäkuun. Osa toimihenkilöistä lomailee vielä elokuun alkupäivinä kesälomarahojen vapaaksi vaihdon johdosta. Toimisto ja rekisteri palvelevat taas jäsenistöä sekä muita asiakkaita 30.7. alkaen kuitenkin niin, että puhelinpalvelu on avoinna vain klo 10.00-14.00.

Kerhot, killat, yhdistykset ja piirit voivat heinäkuun aikana käyttää ja hyödyntää omilla käyttäjätunnuksillaan Maanpuolustusrekisteriä vapaasti. Tänä aikana tehdyt jäsenhakemukset ja rekisteriin tallennetut, uudet jäsenet esitarkastetaan kuitenkin rekisterissä vasta 30.7., jonka jälkeen henkilötiedot näkyvät rekisterissä ja niistä lähetetään tieto sähköpostilla asianomaiselle yhteisölle.

Maanpuolustusrekisteri eAsiointi on niin ikään avoinna heinäkuussa. Tähän, henkilöjäsenille tarkoitettuun palveluun pääsee kirjautumaan täältä. Käyttäjätunnuksena on oma jäsennumero. Ensimmäisellä kirjautumiskerralla salasanana toimii oma jäsennumero. eAsioinnista voi hankkia myös ampumaturvan, joka astuu voimaan maksupäivänä keskiyöllä.

Myös yhdistyksille ja piireille tarkoitettu messumateriaalipalvelu on avoinna heinäkuussa. Palvelusta on tilattavissa erilaisia esitteitä, julisteita, Reserviläinen-lehtiä sekä muuta reserviläistoiminnan esittelyssä hyödyllistä materiaalia. Järjestelmään pääset kirjautumaan täältä.

Reserviläisliitto toivottaa kaikille jäsenilleen ja muille suomalaisille hyvää kesää!