18.10.2018 10.29

Okrajotos Huovinrinteellä 9.–10.3.2019

RESUL:in talvijotoksen teemana ovat toiminnalliset rastit ja kansainvälisyys.

talvijotos
RESUL:n talvijotoksella kilpaillaan toiminnallisilla rasteilla. (Kuva: Reserviläisliitto)
RESUL:in jokavuotinen talvijotos järjestetään tänä vuonna Porin prikaatissa Säkylässä Huovinrinteen maastossa 9.–10. maaliskuuta. Jotoksen pääjärjestelyvastuussa on Oripään Reservinaliupseerit ry. Teemana ovat toiminnalliset rastit sekä kansainvälisyys. Kaikki rastit ovat toiminnallisia ja monipuolisia rasteja. Kylmärasteja ei ole. Jotos alkaa lauantaina 9.3. klo 9.00 ensimmäisen partion startatessa liikkeelle ja päättyy sunnuntaina 10.3 n. klo 14.00.

Kilpailukeskus on Porin Prikaatissa sijaitseva Camp Maurin alue, jossa majoitus on järjestetty 3-5 hengen lämmitetyissä konteissa. Paikalle voi saapua jo perjantaina illalla 8.3. Jotos alkaa lauantaina 9.3. klo 9.00 ensimmäisen partion startatessa liikkeelle ja päättyy sunnuntaina 10.3 n. klo 14.00.

Ilmoittautumiset: suvi.lahteenmaki@hotmail.com

Ennakkoilmoittautuminen 31.12.2018 mennessä 100€/partio.
Jälki-ilmoittautumiset 1.1.2019 - 28.2.2019 140€/partio.

Okrajotoksen avainhenkilöstö

Johtaja
Mikko Kulmanen mikko.kulmanen@hotmail.fi
Varajohtaja
Minna Nenonen minna.nenonen@mpk.fi
Sihteeri
Suvi Lähteenmäki suvi.lahteenmaki@hotmail.com
Tehtäväjohtajat
Matti Kulmanen, Teemu Isotalo ja Esa Aronoja

Reserviläisurheiliitto järjestää myös ensi vuonna runsaasti reserviläisille soveltuvia mielenkiintoisia liikuntatapahtumia. Kannattaa pistää liiton ensi vuoden kilpailukalenteri korvan taakse jo nyt. Kilpailujen ja tapahtumien kilpailukutsut ovat luettavissa Reserviläisurheilu liiton verkkosivuilla ja ne julkaistaan myös Reserviläinen -lehdessä.