7.2.2018 8.00

Mieli kirkkaana isänmaan asialla

Kuluvan vuoden jäsenmaksut on toimitettu jäsenille. Jäsentuotteena laskuissa tarjotaan hankittavaksi Fenix TK09 -taktista valaisinta. Lue lisää ja tutustu Puolustusvoimienkin käyttämän valaisimen vaikuttaviin spekseihin.

RL_lamppu_final_RGB_150 www leikattu
Tämän vuoden jäsentuote on Fenix TK09 Special Version taktinen valaisin, joka on Puolustusvoimien käyttämän valaisimen parannettu malli. (Kuva: Reserviläisliitto)
Tänä vuonna Reserviläisliiton jäsenmaksulaskun eräpäivä on 15. helmikuuta ja laskuja on lähtenyt postitse sekä E- ja suoralaskuina. Lisäksi kunniajäsenet ovat saaneet tiedon maksunsa suorittamisesta kirjeitse kotiin.

Jäsenmaksun yhteydessä liiton jäsenillä on mahdollisuus hankkia ensimmäisinä Euroopassa paranneltu versio (Special Version) Fenix TK09 -valaisimesta, jota myös Puolustusvoimat käyttää. Fenix TK09 toimii luotettavasti kuivissa, pölyisissä ja kosteissa olosuhteissa niin helteessä kuin pakkasellakin.

Valaisin on kiinnitettävissä sekä MIL-STD 1913 että STANAG 464 -kiskoihin ja kestää kiväärin laukausten aiheuttaman rasituksen kerta- ja sarjatulella. Valaisin tuottaa 1000 lm:n maksimivalovoiman ja kirkkaustasoja löytyy kolme kappaletta. Mukana seuraa myös Gripring, johon valaisimen saa kätevästi ripustettua.

Valaisimen mukana tulee ladattava mikro-usb -akku. Akun lataamiseksi on oltava mikro-usb- johto, joka on samanmallinen kuin Samsung ja Windows -puhelimissa käytetty. Laturin pään muoto näkyy viereisessä kuvassa.
patteri_FeniTK09_jasentuote2018
Valaisin on myös edustava lahja maanpuolustushenkisille ystäville sekä palkittaville yhdistyksen jäsenille ja yhteistyökumppaneille. Reserviläisliitolle nimikoidut valaisimet toimitetaan liiton graafisen ilmeen mukaisessa pakkauksessa "Mieli kirkkaana isänmaan asialla." -tekstillä varustettuna. Jäsenetuhinta on 89 euroa.

Ensimmäiset 500 valaisinta toimitetaan maaliskuun aikana ja loput 3–4 viikon viiveellä. Reserviläisliitto suosittelee!