4.8.2017 13.07

Messumateriaalitilaukset siirtyivät internettiin

Reserviläisliitto siirtyi heinäkuun lopussa järjestelmään, jossa kaikki messumateriaalit tilataan netistä ja, jossa materiaalin toimituksista vastaa ulkopuolinen taho. Uudistuksen yhteydessä tuli käyttöön myös uusi yleisesite.

RL_esite_210x150_final_kansi www
Reserviläisliiton uusi yleisesite on perinteiseen tapaan kahdeksansivuinen ja pitää sisällään liittymislomakkeen. (Kuva: Folk Oy)
Reserviläisliitto ylläpitää perinteisesti monipuolista messu- ja esittelymateriaalia sekä erilaista esite- ja muuta painomateriaalia, joita yhdistykset ja piirit voivat tilata veloituksetta käyttöönsä. Kesän aikana siirryttiin uuteen järjestelmään, jossa tilauksia ei enää tehdä liiton toimistoon vaan Kopio Niini Oy:n ylläpitämään, verkkokauppatyyppiseen järjestelmään.

Kaikki materiaali on yhdistyksille ja piireille edelleen maksutonta niin, että liitto maksaa myös lähettämisestä aiheutuvat kulut. Valikoimista löytyy edelleen esitteitä, julisteita, messukyniä, logoja, erilaisia lomakkeita jne. Lähipäivinä järjestelmään tulee tilattavaksi myös Reserviläinen-lehtiä. Toimitusaika materiaalille on noin yksi viikko tilauksesta.

Järjestelmän käyttö aloitetaan rekisteröitymällä omalla sähköpostiosoitteella järjestelmään täältä. Kun rekisteröityminen on valmis, järjestelmä lähettää salasanan annettuun sähköpostiosoitteeseen, jonka jälkeen tilausjärjestelmään pääsee kirjautumaan sisään.

Mahdollisissa ongelmatilanteissa tulee olla yhteydessä suoraan Kopioniinin helpdeskiin, s-posti niinishop@kopioniini.fi tai puh 0600 550 000 (1,26 €/min +pvm/mpm).

Banderollit ja Roll Uppit palautettava

Uudesta järjestelmästä on mahdollisuus tilata myös Reserviläisliiton banderolleja sekä Roll Upp -esittelyseinäkkeitä, joista jälkimmäisten osalta on tarjolla kolme eri kuvavaihtoehtoa. Nämä tulee palauttaa käytön jälkeen osoitteeseen Kopio Niini Oy, Höyläämötie 2, 00380 Helsinki niin, että lähettäjä maksaa itse palautuskulut.

Pääosin järjestelmässä oleva materiaali on liiton uuden graafisen ilmeen mukaista. Aivan uutena tuotteena on nyt tilattavissa myös uudenmallinen yleisesite, jonka kahdeksalla sivulla kerrotaan Reserviläisliitosta ja reserviläistoiminnan sekä -koulutuksen eri muodoista.

Uuden yleisesitteen ilmestymisen myötä viime itsenäisyyspäivänä aloitettu Reserviläisliiton graafisen ilmeen uusiminen on valmis. Uusi ilme on saanut osakseen paljon positiivista huomiota ja sillä tavoiteltiin mm. parempaa erottumista muista maanpuolustusjärjestöistä ja -tahoista.

Uusi yleisesite (pdf) (2 MB)