24.12.2017 16.30

Jouluna 2017

Reserviläisliitto toivottaa kaikille hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!

vaakaritarikiviwww
Pienoismalli Askaisten Ritaripuiston muistokivestä (Kuva: Olli Alho)
Suomen itsenäistymisestä tuli 6.12.2017 kuluneeksi sata vuotta. Itsenäisyytemme turvaaminen on vaatinut kuluneen vuosisadan aikana kovaa työtä ja paljon uhrauksia. Erityisen kiitoksen itsenäisyydestämme ansaisevat sotiemme veteraanit, joiden sankarihaudoilla järjestämme tänänkin jouluna lukuisia kunniavartioita eri puolilla maata.

Me nykypäivän suomalaiset kannamme vastuun itsenäisyytemme säilyttämisestä. Suomen suurimpana maanpuolustusjärjestönä Reserviläisliitto on vankasti mukana tässä työssä. Teemme tärkeää ja tuloksellista työtä mm. reserviläisten kenttäkelpoisuuden ja suomalaisten maanpuolustustahdon ylläpitämiseksi sekä sotiemme veteraanien hyväksi. Jokaisen jäsenemme panos tässä työssä on tärkeä.

Reserviläisliitto kiittää kaikkia jäseniään kuluneesta vuodesta. Samalla toivotamme jäsenillemme ja muille suomalaisille hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta! Suomen itsenäisyyden turvaaminen ja työ sen hyväksi on myös ensi vuonna yhteinen asiamme.