18.11.2018 Naisten kutsuntoja harkittava

Reserviläislitto ei halua luopua miesten yleisestä asevelvollisuudesta mutta näkee, että naisten kutsunnat tukisivat koko ikäluokan osallistamista maanpuolustukseen ja kokonaisturvallisuuteen.

17.11.2018 Reserviläisliiton liittokokoustapahtuma jatkuu Hämeenlinnassa

Liittokokous nimesi Vuoden Reserviläiseksi Minna Nenosen Salosta ja Vuoden Malliyhdistykseksi Joensuun Reserviläiset ry:n. Toimitusjohtaja, KTT Ilpo Pohjola jatkaa liiton puheenjohtajana 2019-2020.

16.11.2018 Reserviläisliitto julkaisi vaaliohjelman

Reserviläisliitto julkaisi tänään Hämeenlinnassa ensi kevään eduskuntavaaleihin liittyvän vaaliohjelmansa. Suomen suurin maanpuolustusjärjestö vaatii koko maan kattavan puolustusjärjestelmän ylläpitämistä myös tulevalla vaalikaudella. Lisäksi liitto tehostaisi erityisesti paikallispuolustusta sekä yhteiskunnan yleistä toimintakykyä poikkeusoloissa.

16.11.2018 Reserviläisliitto julkaisi vaaliohjelman

14.11.2018 Reserviläisliitto ja Maanpuolustusnaisten Liitto koolle Hämeenlinnaan 17.–18.11.

Reserviläisliiton ja Maanpuolustusnaisten liiton yhteinen liittokokoustapahtuma järjestetään 16.–18.11. Hämeenlinnassa. Tilaisuuden avaa perjantaina 16.11. klo 14.00 alkava tiedotustilaisuus, jossa esitellään Reserviläisliiton vaaliohjelma 2019 liittyen ensi kevään eduskuntavaaleihin.

Seuraavat