Timonen Maarit

Maarit Timonen työskentelee Lapin ammattikorkeakoulussa opettaen tulevia metsätalousinsinöörejä ja agrologeja. Hän on sotilasarvoltaan vääpeli. Timonen on aktiivijäsen Tornion Reserviläisissä sekä toimijana Lapin reserviläispiirin hallituksessa. Timonen valittiin Reserviläisliitto ry:n liittohallitukseen vuosille 2018-2019.

24.2.2018 18.35Reserviläiset entistä huonommassa kunnossa - mitä pitäisi tehdä?

Vain noin puolet 20-34 -vuotiaista reserviläisistä on sodan ajan sijoituksensa edellyttämässä kunnossa. UKK-instituutin liikuntapiirakka kertoo, miten liikuntaa pitäisi harrastaa, jotta terveys ja toimintakyky säilyisivät riittävällä tasolla.

26.1.2018 10.03Sotaveteraanin perillinen

Suomessa on elossa vielä noin 15 000 kunniakansalaista, joiden keski-ikä on yli 90 vuotta. Heitä ja heidän uhrauksiaan tämän maan hyväksi ei saa unohtaa.

4.12.2017 14.00Hiljainen kokemustieto sodasta – Tuntematon sotilas

Aku Louhimiehen ohjaaman uusimman ”Tuntematon sotilas” – elokuvan on nähnyt jo yli puoli miljoonaa suomalaista. Minun alakouluikäinen poikani kysyi minulta, mikä on tuntematon sotilas?

Lue lisää | 0 Kommenttia | Kommentoi

10.2.2017 11.07Mitä on tämän päivän maanpuolustustahto ja -työ?

Nuku Rauhassa – hanke on keskeisten vapaaehtoisten maanpuolustus- ja veteraanijärjestöjen yhteisponnistus Suomen itsenäisyyden juhlavuoden kunniaksi.