Jäsenkortti

Jäsenkortti on aina voimassa kaksi vuotta kerrallaan. Mikäli olet uusi jäsen, jolla ei vielä ole jäsenkorttia, lähetämme sen myöhemmin sinulle.

Jos olet hukannut tai erehdyksessä heittänyt pois jäsenkortin 20xx-20xx, niin voit tilata uuden osoitteesta jasenasiat@reservilaisliitto.fi.

Jäsentietojen muuttaminen

Voit myös itse muuttaa tietojasi jäsenrekisteriin liiton nettisivuilla: www.reservilaisliitto.fi > etusivulla, kuvan alla keskimmäinen kohta: Tarkista ja muuta JÄSENTIETOJASI. Paina sanaa JÄSENTIETOJASI. Kirjaudu e-asiointipalveluun ensimmäisen kerran jäsennumerollasi ja postinumerollasi ja seuraa ohjeita. Muista tallentaa tietosi lopuksi. Ohjelma pyytää muuttamaan salasanan. Se jää tietoon vain sinulle, joten se on syytä tallettaa huolellisesti.

Jäsenyyden päättäminen

Mikäli haluat päättää jäsenyytesi reserviläisyhdistyksessä, niin ilmoitathan siitä Reserviläisliittoon puhelimitse (09) 4056 2010, sähköpostilla (jasenasiat@reservilaisliitto.fi) tai postitse (Reserviläisliitto, Döbelninkatu 2, 00260 Helsinki).

USEAAN YHDISTYKSEEN KUULUMINEN

Voit kuulua myös kahteen tai vieläkin useampaan yhdistykseen samanaikaisesti. Toisista jäsenmaksuista vähennetään tällöin Reserviläinen-lehden tilausmaksua vastaava summa ja saat yhden lehden kotiisi.

Jos liityt toiseen yhdistykseen, niin kirjoita lisätietoja-kenttään, että olet jo jäsen toisessa yhdistyksessä ja mielellään myös jäsennumerosi.