VAHVAA PUOLUSTUSTA YLLÄPIDETTÄVÄ

Vaadimme itsenäisen, uskottavan ja koko valtakunnan kattavan puolustuksen ylläpitämistä myös tulevaisuudessa. Seuraavalla vaalikaudella on sitouduttava koko Suomen puolustamiseen, yleisen asevelvollisuuden ylläpitämiseen ja puolustusmäärärahojen lievään korottamiseen puolustuksemme tulevaisuuden turvaamiseksi.
kertausharjoitus
Puolustusvoimien lisärahoitus on tarpeen mm. vanhenevan kaluston uusimiseksi. (Kuva: Puolustusvoimat)
Yksityiskohtaiset tavoitteemme puolustusjärjestelmämme kehittämisen osalta olemme kirjanneet Vahvaa puolustusta ylläpidettävä -vaaliohjelmaamme.

Annamme tukemme puoluekannasta riippumatta jokaiselle kansanedustajaehdokaalle, joka hyväksyy ja tukee tavoitteitamme puolustuksemme kehittämisen osalta.

Tiedoksi kansanedustajaehdokkaille

Mikäli hyväksyt ja olet valmis osaltasi tukemaan Reserviläisliiton vaaliohjelman tavoitteita, julkaisemme nimesi liiton internet-sivuilla. Ilmoita nimesi, kotipaikkasi, puolueesi, vaalipiirisi ja ehdokasnumerosi sekä mahdollinen jäsenyytesi jossain Reserviläisliiton paikallisyhdistyksessa sähköpostilla osoitteeseen vaalit2015@reservilaisliitto.fi.