Holiday Club Caribia kylpyläosasto on monipuolinen ja viihtyisä. (Kuva: Holiday Club Resorts Oy)

Reserviläisten perheviikonloppu 9.-10.9.2017

Reserviläisten perheviikonloppu järjestetään Holiday Club Caribia -kylpylähotellissa. Uudentyyppinen tapahtuma on tarkoitettu kaikille reserviläisille perheineen. Mukaan voi ottaa puolison tai seuralaisen sekä omat lapset tai lapsenlapset.

Päivien ohjelma koostuu liikunnasta, luennoista sekä vapaasta yhdessäolosta ja seurustelusta. Ensimmäisen päivän käynnistää parin tunnin luento-osuus, jonka jälkeen ohjelmassa on vapaavalintaisia aktiviteettejä. Iltapäivän voit viettää kylpylässä tai SuperParkissa. Osallistujat voivat myös pelata minigolfia hotellin alueella.

Ohjelma ja aktiviteetit jatkuvat sunnuntaina. Aamupäivällä on mahdollisuus tutustua Varsinais-Suomen Reserviläispiiri ry:n toimintaan. Jumppasalissa pääsee kokeilemaan ekoaseella ammuntaa ja tekemään erilaisia tehtäviä.

Lounaan jälkeen ohjelmassa on vielä palautekeskustelu sekä kahvitarjoilu, jonka jälkeen halukkaat voivat vielä lähteä Aurinko Golfiin harjoittelemaan lyöntejä.

Majoitus ja ilmoittautuminen

Kylpylähotellissa voi majoittua edulliseen hintaan jo perjantaista lähtien. Yhden hengen huoneen hinta on 98 € ja kahden hengen huoneen hinta 118 € / huone / vuorokausi. Lisävuode maksaa 20 €. Hinta sisältää majoituksen, aamiaisen ja kylpylän vapaan käytön.

Mukaan pääset täyttämällä varauslomake liiton nettisivuilla. Siinä tulee ilmoittaa majoituksen kesto, halutut aktiviteetit sekä ruokailut ja tarjoilut. Kylpylähotelli lähettää ennen tapahtumaa varauksen mukaisen laskun ja on tarvittaessa yhteydessä ennen tätä. Ilmoittautuminen 26.8. mennessä.

Esimerkkinä yhden hengen majoitus ruokailuineen tulee maksamaan 141 euroa/hlö.

Tervetuloa SuperPark Turkuun seikkailemaan

Saman katon alla on lapsia ja nuoria liikuttavat trampoliinit ja foam-altaat, scoottialueet, Air Track -ilmavolttiradat, jalkapalloflipperi, lätkätutka, pesis-, polkuautorada-, kiipeily- ja liukumäkialueet sekä monet muut aktiviteetit.

Hyvinvointia Spasta

Caribia Harmony Spa -hyvinvointiosastolla on tarjolla runsaasti erilaisia hoitoja. Se on oikea paikka, kun haluat hemmottelua mielelle ja keholle. Hyvinvointihoitola tarjoaa hyvää oloa ja ylellisiä kokemuksia nyt uusilla Guinot-hoitosarjan tehokkailla ja hoitavilla tuotteilla.

Yhteydet

Holiday Club Caribialle pääsee vaivattomasti sekä omalla autolla että julkisilla kulkuvälineillä. Turun juna-asemalta on kylpylähotellille noin 2,5 kilometriä. Hotellin yhteydessä on maksullista parkkipaikka.

Lisätietoja kohteesta www.holidayclub.fi