Nuku rauhassa_tunnuksilla  www

Nuku Rauhassa -hanke on vapaaehtoista maanpuolustus- ja turvallisuustyötä sekä kokonaisturvallisuutta esittelevä Suomi 100 vuotta -juhlahanke. Päävastuullisena järjestäjänä on Maanpuolustuksen Tuki ry, joka vastaa keskeisten, suomalaisten maanpuolustusjärjestöjen varainhankinnasta.

Mukana hankeessa ovat Reserviläisliiton lisäksi mm. Suomen Reserviupseeriliitto, Maanpuolustuskiltojen liitto, Naisten Valmiusliitto ja Maanpuolustuskoulutusyhdistys sekä Puolustusvoimat ja -ministeriö sekä lukuisa joukko muita yhteisöjä ja yrityksiä. Hankkeeseen kuuluu 10 kokonaisturvallisuustapahtumaa ja neljä asiantuntijaseminaaria, jotka järjestetään eri puolilla Suomea.

Nuku Rauhassa -hanke huipentuu Helsingin Kansalaistorilla järjestettävään päätapahtumaan elokuussa 2017. Tilaisuuksien yleisötavoite on 300 000 ja hankeen viestintäkampanjalla tavoitellaan kahta miljoonaa suomalaista. Lisätietoja tapahtumasta saat Nuku Rauhassa -sivuilta.

Nuku Rauhassa -arpajaiset

Nuku Rauhassa -hanke sisältää myös arpajaiset, joilla rahoitetaan hanketta ja, jonka avulla Reserviläisliiton jäsenyhdistyksillä ja piireillä on mahdollisuus hankkia lisätuloja. Kuuden euron hintaisesta arvasta yhdistys tai piiri saa itselleen kaksi euroa.. Päävoittoina on kolme henkilöautoa ja kymmenen unelmalomaa.

Lue Nuku Rauhassa -arpajaisista lisää täältä.