Reserviläisliitossa voit mm. opetella maastossa liikkumisen ja elämisen vaatimia taitoja. (Kuva: Reserviläisliitto)

Aloita harrastus, jolla on tarkoitus

Kaipaatko kuntoilua, pidätkö luonnossa liikkumisesta tai haluatko harjoitella ampumista? Kaikki nämä ovat jo sinänsä hyviä syitä liittyä Reserviläisliittoon. Mutta tekeminen tähtää myös suurempaan päämäärään. Toiminnallamme pidämme yllä suomalaisten maanpuolustustahtoa, sotilaallista osaamista sekä arjen turvallisuutta. Harrastus, jossa kaikki voittavat: sinä saat mielekästä tekemistä, isänmaa saa turvaa.

Lähes 38 000 jäsenen Reserviläisliitto on Suomen suurin maanpuolustuksen tukena oleva vapaaehtoisjärjestö. Jäsenkuntamme koostuu täysi-ikäisistä miehistä ja naisista ympäri Suomen. Asepalveluksen suorittaminen ei ole edellytys liittoon pääsemiselle, Suomen kansalaisuus sen sijaan on.

Jäsenmaksulla (25–60 €/vuosi) pääset mukaan monipuoliseen toimintaamme omassa paikallisyhdistyksessäsi. Tarjolla on esimerkiksi maastoliikuntaa, ammuntaa, turvallisuuskoulutuksia ja maanpuolustustahtoa tukevia tilaisuuksia. Jäsenyys sisältää Reserviläinen-lehden vuosikerran ja asuinalueesi asioihin keskittyvän piirilehden. Lisäksi saat useita jäsenetuja ja alennuksia.

Kun liityt nyt, saat loppuvuoden 2018 jäsenyyden ilmaiseksi. Jäsenyytesi voit peruuttaa veloituksetta milloin tahansa.

Jätä jäsenhakemus täältä.