16.11.2019

Ylihärmän Reserviläisistä Vuoden Malliyhdistys

Ylihärmän Reserviläiset saa kiitosta mm. toimintansa laaja-alaisuudesta, aktiivisesta tiedottamisesta ja ansiokkaasta yhteistyöstä yli järjestörajojen. Nimityksen suoritti Reserviläisliiton liittokokous tänään Turussa.

Nimityksen ottivat vastaan Ylihärmän Reserviläisten sihteeri Jukka Yliketola (vas) ja puheenjohtaja Mika Mäki.

Sekä nimitys että Reserviläisliiton Vuoden Malliyhdistys -kilpailu otettiin Ylihärmän Reserviläisissä vastaan tyytyväisyydellä.

– Pidämme Vuoden Malliyhdistys -kilpailua erityisen motivoivana siksi, että yhdistyksillä on tasavertaiset mahdollisuudet menestyä siinä yhdistyksen koosta riippumatta, Ylihärmän Reserviläisten puheenjohtaja Mika Mäki kertoo.

Mäki jatkaa, että nimitys on jäsenille vahva tunnustus siitä, että tehdyllä työllä on merkitystä.

– Teemme paljon yhteistyötä mm. kaupungin ja urheiluseurojen kanssa. Yhteistyömme on ollut kaikkia osapuolia hyödyttävää ja olemme saaneet sen avulla vietyä reserviläisaatetta kansalaisten keskuuteen, Mäki jatkaa.

Ylihärmän Reserviläiset onkin paikkakuntansa asukaslukuun nähden erittäin suuri yhdistys. Vajaat kuusi prosenttia Ylihärmän 2700:stä asukkaasta on yhdistyksen jäseniä.

Ylihärmän Reserviläisten monipuolisesta tiedottamisesta ovat esimerkkeinä kuukausittaiset jäsenkirjeet, pikaviestit ja säännölliset ilmoitukset paikallisessa Komiat -lehdessä. Lisäksi yhdistys kertoo toiminnastaan Lakeuden Maanpuolustaja -verkkolehdessä. Ylihärmän Reserviläiset on aktiivinen Facebookissa, Twitterissä ja Instagramissa ja palvelee näin eri ikäisiä sosiaalisen median käyttäjiä.

Yhdistyksen ampumatoiminta Härmän Seudun Ampujien ampumaradalla on viikoittaista ja tarjoaa mahdollisuuden ampua pistooli- ja kivääriaseilla. Yhdistys järjesti liiton ampumataitopäivän toukokuussa.

Ylihärmän Reserviläiset on järjestyksessä Reserviläisliiton 37. Vuoden Malliyhdistys.

Reserviläisliitto onnittelee Ylihärmän Reserviläisiä!