22.2.2021

Yhteistyön käynnistäminen XXL:n kanssa

Reserviläisliitto ja pohjoismainen urheilukauppaketju XXL aloittavat yhteistyön. XXL tarjoaa Reserviläisliiton toimintaturvajäsenille räätälöityjä erikoisetuja vuonna 2021.

Ensimmäinen kampanja käynnistyy maanantaina 1.3. Toimintaturvamaksun maksaneet saavat Fiocchin 9 mm patruunan 24 % tarjoushintaan 22 snt/ kpl (XXL-hinta normaalisti 29 snt/ kpl). Tarjous voimassa 31.3. asti XXL-tavarataloissa.

Seuraava kampanja käynnistyy toukokuussa ja siitä tiedotetaan alkukeväästä. XXL tarjoaa räätälöityjä erikoishintoja toimintaturvajäsenille joka toinen kuukausi niin, että seuraavat edut ovat käytettävissä toukokuun jälkeen heinäkuussa, syyskuussa ja marraskuussa. Etu on voimassa aina yhden kuukauden, esimerkiksi ensimmäinen etu nyt maaliskuussa 1.─31.3. välisen ajan.

Edun saa XXL-tavaratalossa näyttämällä uutta Toimintaturva 2021 -jäsenkorttia, joka postitetaan jäsenille maaliskuun aikana. Ennen korttien saapumista edun saa printtaamalla ensimmäisen uutiskirjeen ja näyttämällä sitä tavaratalossa. Uutiskirje lähetetään sähköpostitse kaikille toimintaturvamaksun maksaneille jäsenille helmikuun viimeisellä viikolla.

Kuinka liityn uuteen ampumaharrastajien jäsenryhmään?

Liittyminen tapahtuu niin, että jäsenmaksulaskun yhteydessä tulee maksaa vapaaehtoinen toimintaturvamaksu, joka on tänä vuonna 35 euroa. Tämän maksamalla jäsen saa ampumaharrastuksen toimintaturvan (entinen vakuutus) sekä erikoisjäsenetuja XXL-urheilukauppaketjuun, Brownellsiin ja Oulun Aseeseen.

Toimintaturvamaksun maksamisessa tulee käyttää jäsenmaksulaskussa olevaa tilinumeroa sekä viitenumeroa. Maksaminen tapahtuu siis samalla tilinumerolla ja viitenumerolla, joilla on maksanut myös varsinaisen jäsenmaksun.

Näet jäsenmaksulaskusi kirjautumalla sähköiseen jäsenasiointiin täältä. Mikäli et pääse kirjautumaan sähköiseen jäsenasiointiin, voit olla yhteydessä sähköpostitse jasenasiat@reservilaisliitto.fi, jolloin saat sähköpostiisi jäsenmaksulaskun PDF-liitetiedostona.