18.6.2020

Yhdistystiedote 6/2020 ilmestyi

Uusimmassa Yhdistystiedotteessa toimiston aukioloajoista, hankkeesta koskien ampumaratojen ympäristölupia sekä yhteistyön jatkamisesta asekaappeja valmistavan Corrotech Oy:n kanssa.

Toimiston aukioloajat kesällä

Reserviläisliiton toimisto sekä Maanpuolustusrekisteri ovat perinteiseen tapaan kiinni heinäkuun ja osa henkilöstöstä jää vapaalle jo juhannuksesta. Toimiston väki palaa lomilta 3.8.

Hanke ampumaratojen ympäristölupien saamiseksi

Reserviläisliitto ja neljä muuta tahoa ovat saaneet rahoituksen kolmivuotiselle hankkeelle, jonka turvin ympäristölupiin erikoistuneet asiantuntija hoitavat ampumaratojen lupaprosesseja.

Lisätietoa hankkeesta täältä.

Asekaapin ostajalle jäsenetu

Reserviläisliitto jatkaa yhteistyötä asekaappeja valmistavan kotimaisen Corrotech Oy:n kanssa. Yhteistyön myötä liiton jäsenet saavat Corrosafe-asekaapin ostaessaan koodilukon ilman lisähintaa (arvo 180 €).

Corrosafe asekaappi on tilattavissa täältä.