4.6.2020

Yhdistystiedote 5/2020 ilmestyi

Uusimmassa Yhdistystiedotteessa Puolustusvoimain lippujuhlan päivän huomionosoituksista, piiri- ja yhdistyssivu-uudistuksesta sekä Turpotietäjä-tietokilpailusta.

Puolustusvoimain lippujuhlan päivän huomionosoitukset

Reserviläisliitto hakee vuosittain jäsenilleen valtiollisia huomionosoituksia. Näitä huomionosoituksia haetaan poikkeuksellisen ansioituneille jäsenille, ja pohjaesitykset tulevat useimmiten liiton piireistä ja yhdistyksistä. Tänään myönnetään liiton esityksestä yhdeksän valtiollista huomionosoitusta. Lisätietoa löytyy täältä.

Piiri- ja yhdistyssivujen uudistus

Uudet piiri- ja yhdistyssivut on nyt otettu käyttöön ympäri Suomen ja valtava urakka saatu päätökseen.  Ohjeita sivustouudistukseen liittyen löytyy täältä.

Turpotietäjä-tietokilpailun verkkosivut avattu ja ilmoittautuminen alkanut

Kaksikieliset verkkosivut on nyt avattu osoitteessa www.turpotietaja.fi. Sivuilla on ladattavissa kilpailukutsu ja sivuilta löytyy myös linkki ilmoittautumiseen. Kilpailuun tulee ilmoittautua 27.9.2020 mennessä Historian ja yhteiskuntaopin opettajien liiton verkkosivujen kautta.