19.12.2019

Yhdistystiedote 11/2019 ilmestyi

Vuoden viimeisessä yhdistystiedotteessa asiaa mm. liiton henkilöstömuutoksista, toimintalomakkeesta sekä toimiston aukioloajoista.

Kunniavartio reserviläiset

Liiton toimisto ja jäsenrekisterihenkilöstö siirtyvät joulun viettoon 23.12. Toimisto palvelee taas tiistaina 7.1.2020. Liitto kiittää hyvin sujuneesta toimintavuodesta ja toivottaa hyvää joulua!

Toimintalomakkeet lähetetty

Yhdistysten ja piirien puheenjohtajat ovat saaneet linkin, josta lomakkeen pääsee täyttämään. Mikäli lomake halutaan edentää jollekin muulle täytettäväksi, asiasta pyydetään laittamaan viestiä jarjesto@reservilaisliitto.fi. Lomakkeen täytön dead line on 17.1.2020. Toimintalomakkeen asianmukainen täyttäminen ja palauttaminen määräajassa on projektituen saamisen ehto.

Vuodenvaihteessa henkilöstömuutoksia

Ylioppilas Sari Fagerström aloittaa Maanpuolustusrekisterin pääkäyttäjänä Reserviläisliitossa 1.1.2020 nykyisen pääkäyttäjä Päivi Ruusuvuoren jäädessä eläkkeelle. Pääkäyttäjä vastaa maanpuolustusjärjestöjen yhteisen Maanpuolustusrekisterin hallinnoinnista. Rekisteri sisältää lähes 100 000 jäsenen tiedot. Huk Antti Pynttäri aloittaa Reserviläisliiton tiedottajana 1.1.2020. Pynttärin toimenkuvaan tulevat kuulumaan myös Reserviläisurheiluliiton tiedotustehtävät. Reserviläisliiton nykyinen tiedottaja, VTM Olli Alho, siirtyy kokopäivätoimisesti Maanpuolustuksen Tuki ry:n palvelukseen, jossa hän hoitaa Maanpuolustuksen Tuen asiamiehen ja Maanpuolustusyhtiö Oy:n hallintovastaavan tehtäviä.