12.9.2019

Vuoden viestintäteko -palkinto Pohjois-Pohjanmaalle

Vuoden viestintäteko 2019

Vuoden viestintäteko palkinto meni tänä vuonna Pohjois-Pohjanmaan Pohjan Poika -nettisivustolle, joka sai kiitos näkyvästä, voimakkaasta ja ansioituneesta toimituksellisesta otteesta ja lehdessä olevista vakiintuneista ja selkeistä sisältökokonaisuuksista. Palkinnon vastaanotti Pohjois-Pohjanmaan Reservipiirien toiminnanjohtaja Markku Holopainen. Palkinnon luovuttivat Reserviupseeriliiton toiminnanjohtaja Janne Kosonen ja Reserviläisliiton järjestöpäällikkö Suvi Salo. Palkinto on Reserviläisliiton ja Reserviupseeriliiton yhteinen. Palkintoon sisältyy kiertopalkintona Vapauden vartiossa -patsas ja 500 euron arvoinen stipendi. Palkinto luovutettiin Reservipiirien toiminnanjohtajien neuvottelupäivillä Jyväskylässä.