22.10.2021

Vuoden 2022 jäsentuote on pellavapyyhe

Klikkammalla kuvaa näet pellavapyyhkeen isompana kuvana

Reserviläisliiton vuoden 2022 jäsentuote on Jokipiin Pellava Oy:n valmistama laadukas pellavapyyhe. Liiton logolla varustettu pyyhe on räätälöity varta vasten liiton ensi vuoden jäsentuotteeksi. Pyyhkeen materiaalista 50 prosenttia on pellavaa ja 50 prosenttia puuvillaa. Pellavapyyhkeen hinta jäsenillemme on 49 euroa kappaleelta. Tuote on kätevä arkikäyttöön, mutta erinomainen myös retkelle tai reissuun, sillä sen saa käärittyä ja taitettua varsin pieneen tilaan. Pellavapyyhe on mahdollista tilata alkuvuodesta jäsenmaksun maksamisen yhteydessä. Tarkemmat tilaus- ja maksuohjeet saapuvat jäsenistölle postitse tammi-helmikuussa 2022.

Pyyhkeen valmistaja Jokipiin Pellava Oy on yli satavuotias perheyritys. Kaikkien tuotteiden valmistus tapahtuu Jokipiin omalla tehtaalla Jalasjärvellä, Etelä-Pohjanmaalla. Pellava on materiaalina erittäin ekologinen ja pyyhkeisiin ei valmistusprosessin aikana lisätä mitään kemikaaleja. Tuote on siis todella ympäristöystävällinen. Lisäksi pellava on materiaalina myös pitkäikäinen, mikä helposti kestää sukupolvelta toiselle.

Vuoden 2021 jäsentuote on ollut Roselli Oy:n valmistama kätevä retkikirves. Jäsenillämme on vielä mahdollisuus hankkia kirves itselleen tai lahjaksi läheiselleen. Kirves sopii kokonsa puolesta hyvin metsäretkelle kuin myös mökille, sillä pituutta sillä on 35 senttimetriä ja painoa vain 720 grammaa. Kirveen mukana tulee kevyesti parkittu nahkainen teräsuoja. Retkikirves on valmistettu, teroitettu ja käsin viimeistelty Harmoisissa, Keski-Suomessa.

Retkikirveen hinta jäsenillemme on 105 euroa. Kirveen voi tilata liiton omasta verkkokaupasta täältä.