21.4.2021

Uusi jäsenetu Toimintaturva-jäsenille

Reserviläisliitto ja seinäjokelainen Iron Point Finland käynnistivät yhteistyön nyt keväällä. Yritys on taktiseen ja toiminnalliseen ammuntaan keskittyvä ase- ja tarvikeliike, joka on perustettu vuonna 2019. Iron Point Finland on erikoistunut muun muassa SRA, Practical ja IDPA -lajeihin. Kaikilla yrityksen perustajajäsenillä on pitkä kilpailu- ja harjoittelukokemus toiminnallisesta ammunnasta.

Iron Point Finlandin työntekijät ovat kaikki aktiivisia ammunnanharrastajia, minkä ansiosta myyntiin valikoituu alan laadukkaita tuotteita. Lisäksi yritys järjestää kursseja, koulutuksia ja räätälöityjä tapahtumia kuluttajille, yrityksille, yhteisöille ja seuroille. Erityisenä valttikorttina heillä on erinomainen palveluasenne; jokaista asiakasta halutaan palvella yksilöllisesti.

Iron Point Finland tarjoaa Reserviläisliiton Toimintaturva-jäsenille vaihtuvia erikoisetuja vuonna 2021. Ensimmäisenä etuna on laadukas ja helppokäyttöinen ajanottolaite SRA-ammuntaan, josta jäsenet saavat toukokuun ajan 10 prosentin alennuksen. Edun saa laittamalla Toimintaturva 2021 -jäsenkortista kuvan verkkotilauksen yhteydessä tai näyttämällä korttia Seinäjoen kivijalkamyymälässä. Tarkemmat tiedot jäsenedusta lähetetään huhtikuun lopulla Toimintaturva-jäsenille sähköpostiin.

Yrityksen verkkokauppa toimii osoitteessa https://www.ironpoint.fi/verkkokauppa

Kuinka liityn Toimintaturva-jäseneksi?

Ampumaharrastajien Toimintaturva-jäsenryhmään pääset niin, että jäsenmaksun maksamisen yhteydessä maksaa vapaaehtoisen toimintaturvamaksun, joka on tänä vuonna 35 euroa. Tämä tulee siis maksaa perusjäsenmaksun lisäksi.

Mikäli olet jo alkuvuodesta maksanut pelkän perusjäsenmaksun ja haluat liittyä uuteen jäsenryhmään, niin toimintaturvamaksun voi suorittaa myös myöhemminkin kuluvan vuoden aikana. Maksamiseen tarvitset saman tilinumeron ja viitenumeron, jota olet käyttänyt jäsenmaksun maksamisen yhteydessä.

Jäsenmaksulasku löytyy sähköisestä jäsenasioinnista osoitteesta www.reservilaisliitto.fi/kirjaudu. Mikäli kirjautuminen sähköiseen jäsenasiointiin ei onnistu, voi laskun pyytää laittamalla sähköpostia osoitteeseen jasenasiat@reservilaisliitto.fi tai soittamalla arkisin klo 10-14 välillä numeroon 09 4056 2010.

Iron Point Finlandin lisäksi Toimintaturva-jäsenet saavat räätälöityjä jäsenetuja vuonna 2021 XXL-tavarataloihin, Brownellsiin ja Oulun Aseeseen.