4.10.2022

Reserviläisliitto Kokonaisturvallisuus-messuilla 7.-8.10.

Reserviläisliitto osallistuu Kokonaisturvallisuus-messuille Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa (os. Ilmailunkatu 20, Tampere) 7.-8.10.2022. Messut ovat auki perjantaina 7.10. klo 9-17 ja lauantaina 8.10. klo 10-17.

Messujen teemana on tänä vuonna kyberturvallisuus ja poikkeusoloihin varautuminen. Näytteilleasettajia on noin neljäkymmentä.

Reserviläisliiton osastolla on mahdollisuus kokeilla ekoaseammuntaa, mitata puristusvoimaa ja osallistua RES-tietokilpailuun. Ekoaseammunnassa ja tietokilpailussa parhaimmat palkitaan. Paikalla on Reserviläisliiton luottamus- ja toimihenkilöitä sekä paikallisia reserviläisaktiiveja.

Lippuja voi ostaa ennakkoon Ticketmasterin kautta. Lisätietoa lipunmyynnistä löytyy täältä. Samalla lipulla pääsee myös Lemmikki Tampere -tapahtumaan.