8.1.2020

Reserviläisliitolla aloittanut uusi tiedottaja ja jäsenrekisterin pääkäyttäjä

reserviläisliitto logoReserviläisliiton uutena tiedottaja on aloittanut Antti Pynttäri. Liiton aikaisempi tiedottaja Olli Alho siirtyi vuodenvaihteessa Maanpuolustuksen Tuki ry:n asiamiehen tehtävään. Antti on aikaisemmin toiminut kansanedustajan avustajana vuosina 2013─2019. Hän on koulutukseltaan HuK ja lisäksi opiskellut Haaga-Helian ammattikorkeakoulussa markkinointia ja viestintää. Antti hoitaa samalla myös Reserviläisurheiluliitto ry:n tiedottamista ja viestintää. Antin tavoittaa osoitteesta antti.pynttari@reservilaisliitto.fi, p. 040 731 8608.

Vuonna 2020 Reserviläisliiton tavoitteena on vahvistaa liiton viestintää ja lisätä edelleen liiton tunnettavuutta sekä koordinoida viestintää paremmin muiden järjestöjen kanssa.

”Uusi tiedottajamme vastaa jatkossa myös Reserviläisurheiluliiton viestinnästä. Niinpä yhteisestä poterostamme lähtee jatkossa yhdenmukainen viesti reserviläisurheilusta ja liikunnasta. Järjestely on myös molemmille liitoille hyvin kustannustehokas”, korostaa Reserviläisliiton toiminnanjohtaja Olli Nyberg.

Jäsenrekisterin pitkäaikaisen pääkäyttäjän Päivi Ruusuvuoren eläköitymisen johdosta pääkäyttäjän tehtävästä vastaa jatkossa Sari Fagerström, jonka tavoittaa sähköpostilla osoitteesta sari.fagerstrom@reservilaisliitto.fi, p. 09 4056 2010. Sari aloitti tehtävässään jo 16.12.2019.