3.6.2020

Kaikki piiri- ja yhdistyssivut nyt julkaistu

Uudet piiri- ja yhdistyssivut on nyt otettu käyttöön ympäri Suomen ja valtava urakka saatu päätökseen. Sivustot julkaistiin kolmessa eri vaiheessa ja viimeinen julkaisuajankohta oli touko-kesäkuun vaihteessa. Nyt julkaistiin seuraavat piiri- ja yhdistyssivut:

Etelä-Karjalan Reserviläispiiri
Helsingin Seudun Reserviläispiiri
Keski-Pohjanmaan Reserviläispiiri
Keski-Suomen Reserviläispiiri
Kymenlaakson Reserviläispiiri
Päijät-Hämeen Reserviläispiiri
Lapin Reserviläispiiri
Pirkanmaan Reserviläispiiri
Pohjois-Pohjanmaan Reserviläispiiri
Pohjois-Savon Reserviläispiiri
Suursavon Reserviläispiiri
Uudenmaan Reserviläispiiri
Varsinais-Suomen Reserviläispiiri

Kun sivuja jatkossa päivitetään ja syötetään uutta sisältöä, niin kirjautuminen on muotoa https://lapin-reservilaispiiri.reservilaisliitto.fi/wp-admin/. Toisin sanoen testiympäristön urlin -multi.em87.io on nyt korvattu .fi päätteellä.

Kun kirjaudutaan julkaistuille sivustoille, ei tarvitse enää syöttää test/test tunnuksia, vaan voi suoraan kirjautua omilla WordPress tunnuksilla. Nyt kun sivuja päivitetään, niin kaikki muutokset näkyvät jatkossa heti livenä. Sivuja voi tehdä jatkossa myös luonnoksina eli ”draft” ennen varsinaista julkaisua.

Huhtikuun sisällönsyötön webinaarin tallenne sekä lyhyitä videoklippejä sisällönsyötön kipupisteistä löytyy täältä.

Ongelmia sivujen päivittämisessä

Mikäli piirit ja yhdistykset tarvitsevat apua sisällönsyötössä tai herää siihen liittyen kysymyksiä, niin voit täyttää alla olevan lomakkeen.

Voit myös olla yhteydessä sähköpostitse tiedotus@reservilaisliitto.fi tai puhelimitse järjestöpäällikkö Suvi Saloon p. 0400 930 625 tai tiedottaja Antti Pynttäriin p. 040 731 8608.

Suunnittelutoimisto Evermaden toiveena on, että yhteydenotot tapahtuvat suoraan liittoon ja tarvittaessa liitto ottaa yhteyttä Evermadeen.