Reserviläisliitto ry:n verkkokauppa

Puhelin: (09) 4056 2040
Sähköposti: toimisto@reservilaisliitto.fi

Tilauksen maksaminen

Tilaus maksetaan kotimaisten pankkien henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla (ks. lisää alta) tai Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla (ks. lisää alta). Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla. Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Reserviläisliitto ry toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7                                                                Innova 2                                                                                     Lutakonaukio 7                                                                               40100 Jyväskylä                                                                         Puhelin: 020 718 1830                                                                         www.paytrail.com

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Peruuttamisoikeus

Reserviläisliitto ry:n verkkokaupassa on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden oikeus peruuttaa kauppa tilattujen tavaroiden vastaanottamisesta. Lähetä palautettavat tavarat osoitteeseen Döbelninkatu 2, 00260 Helsinki. Palautuskulut joudut maksamaan aluksi itse, mutta maksamme sinulle ne takaisin. Palauttaessanne tavarat ilmoittakaa samalla meille pankkitilin numero, jolle mahdollisesti maksamanne kauppahinta ja palautuskulut voidaan maksaa. Mahdollisesti maksamanne kauppahinta ja peruuttamiskulut maksetaan teille viimeistään 30 päivän kuluessa siitä, kun tavarat on palautettu.

Reklamaatiot

Jos tavaroiden toimituksessa on ongelmia, et ole tyytyväinen tilattuun tavaraan, tai haluat peruuttaa tilauksesi voit olla meihin yhteydessä puhelimitse (09) 4056 20400), sähköpostilla toimisto@reservilaisliitto.fi tai kirjeellä Döbelninkatu 2, 00260 Helsinki.