VÄÄPELIKILTA RY
Veteraanikeräys 1.12.2012
Vääpelikilta ry toteuttaa lipaskeräyksen sotiemme veteraanien hyväksi Itäkeskuksen Kauppakeskuksessa, lauantaina 1.12.2012 klo 10-17. Citymarketin päässä keräys tapahtuu perinteisesti ns. kassanpääkäytävällä, Alkosta >  Mustaan Pörssiin, eli keräysalue on myös liukuportaiden yläpäässä. Tapaamispaikka on Citymarketin kassojen luona. Reserviläiset voivat olla maastopuvussa arvomerkein (ei muita merkkejä). Käytetään keräysliivejä. Keräys tapahtuu 1-2 h vuoroissa.
Ilmoittautumiset keskiviikkoon 26.11.2012 klo 18:00 mennessä s-postilla.  erkki.joukainen@gmail.com

Reserviläisten itsenäisyyspäivän jumalanpalvelus
Helsingin Seudun Reserviläispiirin itsenäisyyspäivän jumalanpalvelus järjestetään 6.12.2012 klo 11 Lauttasaaren kirkossa.
Lisätiedot: Niko Huttunen, puh. 050-309 7627, niko.huttunen (ät) helsinki.fi

Itsenäisyyspäivän kansalaisjuhla
Helsingin yliopiston juhlasali (Unioninkatu 34) 6.12.2012 klo 13.30. Juhlapuheen pitää STTK:n puheenjohtaja Mikko Mäenpää. Juhlassa esiintyy myös mm. Kaartin soittokunta.
Lisätietoja: Kari Talikka, puh. (09) 4056 2080.

Helsingin Seudun Reserviläispiiri ry:n itsenäisyyspäivän vastaanotto

Maanpuolustushenkinen coctail-tilaisuus ravintola Ostrobotnialla (Museokatu 10).
Lisätietoja: Kari Talikka, puh. (09) 4056 2080.

Vääpelikilta ry:n syyskokous
Vääpelikilta ry:n sääntömääräinen syyskokous järjestetään tiistaina 11.12.2012 klo 18. Kokouksen yhteydessä rikoskomisario Ismo Kopra esitelmöi Uhrintunnistamisyksikön toiminnasta tsunamikatastrofin yhteydessä.
Lisätiedot: Timo Tuomi, puh. 040 5401 625, timo.tuomi@gmail.com

Vääpelikilta ry:n sisäampumavuoro
Töölöntorinkadun sisäampumaradalla sunnuntaisin klo 12.00-14.30. Mahdollisuus ampua ruutiaseilla .45 ACP kaliiperiin saakka. Kysy ratavuoroista Markku Niemiseltä, puh. 0400 709 782, mardes (ät) kolumbus.fi tai Timo Kyyhkyseltä, puh. (09) 753 7837.  Ilmoittautumislomake