Reserviläisten ampumaturva on tarkoitettu Reserviläisliiton, Suomen Reserviupseeriliiton, Suomen Rauhanturvaajaliiton, Maanpuolustuskiltojen liiton ja Maanpuolustusnaisten liiton alle 70-vuotiaille jäsenille. Ampumaturva antaa osallistumisoikeiden Reserviläisliiton, Suomen Reserviupseeriliiton ja Reserviläisurheiluliiton niihin liittotason kilpailu- ja muihin tapahtumiin, joissa ammunta on keskeisessä roolissa.

Ampumaturva antaa myös oikeuden osallistua em. liittojen piirien sekä jäsenyhdistysten niihin tapahtumiin tai kilpailuihin, joissa harjoitetaan ammuntaa ja, joissa vaaditaan Reserviläisten ampumaturvan tai Suomen Ampumaurheiluliiton kilpailu- tai harrastelisenssin voimassaoloa. Lisäksi ampumaturva antaa oikeuden osallistua sellaisiin Puolustusvoimien tai muiden tahojen kanssa yhteisiin tilaisuuksiin tai tapahtumiin, joissa vaaditaan Reserviläisten ampumaturvan voimassaoloa.

Reserviläisten ampumaturvan toinen keskeinen tekijä on sen sisältämä tapaturma- ja vastuuvakuutus.

Ampumaturvan voit hankkia tämän linkin kautta. Voit samalla maksaa turvan ja se astuu voimaan maksupäivänä kello 24.00.

Voimaantulo

Ampumaturva tulee voimaan aikaisintaan vakuutuskauden alussa tai sen jälkeen maksettaessa maksupäivänä klo 24.00 ja on voimassa vakuutuskauden loppuun. Ampumaturva maksaa 25 euroa, josta varsinaisen vakuutusmaksun osuus on 5,50 euroa.

Voimassaolo

Ampumaturva on voimassa:

• reserviläisten ja puolustusvoimien ampumakilpailuissa
    harjoituksissa, jotka ovat lajille ominaisia ja harjoituksen johtajan valvonnassa
  • valmennusohjelman mukaisesti harjoiteltaessa
  • koulutus-, liikunta- ja valmennusleireillä urheilutoimintaan liittyen, mutta ei muuna aikana
  • edellä mainittuihin tilaisuuksiin välittömästi liittyvillä meno- ja paluumatkoilla
  • tilapäisesti (3 kk) ulkomailla samoin edellytyksin kuin Suomessa

Olen kiinnostunut ampumaturvasta

Mikäli turvan hankkimisella ei ole kiire, voit jättää tilauksen myös alla olevan lomakkeella. Tilausten käsittely kestää noin viikon.

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Nimi *
Jäsennumero